1. HABERLER

2. KIBRIS

3. GENÇ KIZA VOYVODA ŞOKU
GENÇ KIZA VOYVODA ŞOKU

KKTC'de alışık olmadığımız durum!

A+A-

Üniversite öğrencisi Tuğba Yıldız’a sarkıntılık eden iki kişi, başına vurup çantasını alıp kaçtı

Girne Amerikan Üniversitesi Mimarlık Fakültesi’nde eğitim gören Tuğba Yıldız’ın başına gelenler bu kadarı da olmaz dedirtti. Türkiye’ye tatile giden Yıldız,dönüşte hayatının şokunu yaşadı. Gece uçağı ile KKTC’ye dönen ve Girne’de Kıb-Has’la gelen Yıldız, otobüsten indikten sonra erkek arkadaşının evine yürümeye kalkıştı.Ancak yolda yalnız yürüyen 23 yaşındaki Yıldız,iki erkek şahsın saldırısına uğradı.Ramadan Cemil Meydan’ından evine doğru yürüyen Yıldız’a sarkıntılık eden iki kişi, umduğunu bulamayınca başına vurdukları Yıldız’ın bilgisayar çantasını alıp kaçtı.

OLAYI UNUTAMIYOR

Girne’de 6 Ocak saat 01.30 sıralarında yaşadığı olayın etkisini üzerinden atamayan Tuğba Yıldı başına gelen talihsiz olayı şöyle anlattı: “ Hafta sonu tatili için Türkiye Yalova’ya ailemin yanına gittim. Pazartesi günü proje teslimim olduğu için Pazar akşam uçağı ile KKTC’ye geldim. Ercan Havalimanı’na saat 23.30’da indim. Kıb-Has’a saat 24.30’da bineceğimi sanıyordum. Ancak Kıb-Has saat 24.00’da hareket etti. Erkek arkadaşıma da saat 24.30’da bineceğimi söylemiştim. Ortaya çıkan saat farkından dolayı erkek arkadaşıma ulaşmaya çalıştım ancak olmadı. Çünkü telefonumun şarjı bitmişti.

YÜRÜMEYE KALKTI,ŞOKA UĞRADI

Girne’ye saat 01.00 sıralarında ulaştım.Kıb-Has’ın Colony Otel önündeki durağında indim.Erkek arkadaşım beni yarım saat geç beklediği için gelmemişti.Ben de durakta bekleyeceğime,yürüyerek gitmek istedim.Girne’nin aşağı kısımlarına doğru yürüdüm.Rocks otele çıkan yoldan aşağı doğru yürüyordum.O esnada paket servisi yapan bir motosikletli kaza yapmıştı,yemekler yere saçılmıştı.Ona yardımcı olmaya çalıştım.Bu esnada sarışın bir erkek, “Çok iyisiniz,yardım ettiniz”tarzında bir şeyler söyledi.Başımı çevirip baktığımda tavrından ve yüzündeki ifadeden rahatsız oldum.

HANIMEFENDİ DEDİLER, BAŞINA VURUP,ÇANTASINI ÇALDILAR

“Yoluma devam ettim.Girne’de KaşgarKort olarak bilinen civarda erkek arkadaşımın evine doğru yürüyordum.Çok az bir mesafe kalmıştı.Kaşgar kort ve kafelerin olduğu caddeyi geçtikten sonra ışıkları olmayan tenha yola girdim.Bu esnada biri, ‘Hanımefendi’diye seslendi. Birkaç kez aynı şekilde seslendiler.Korktum ama korktuğumu belli etmek istemiyordum.Aynı şekilde seslenmeye devam ettiler.Basit bir serserilik ve sarkıntılık sandımDönüp ‘ne istiyorsunuz’ diye sordum.”

NEYE UĞRADIĞINI ŞAŞIRDI

Peşime takılan iki erkekten sarışın olan kaza esnasında gördüğüm kişiydi.Yanındaki esmer olanı ise daha önce fark etmemiştim.Esmer olan, ‘Arkadaşım size âşık oldu’ şeklinde konuştu.Ben de erkek arkadaşım olduğunu söyledim ve yoluna devam etmek istedim.Tam bu esnada başımda bir ağrı hissetim. Başıma vurmalarıyla yere sendeledim.İki iki erkek şahıs elimdeki bilgisayar çantasını zorla çekip aldılar.

AVAZI ÇIKTIĞI KADAR BAĞIRDI

“Ben avazım çıktığı kadar, ‘İmdat,polis’ diye bağırdım.Oradaki bir kişi sesimi duydu ve koşarak yanıma geldi.Yardıma gelen erkek şahıs, iki kişiyi kaçarken gördü ve peşlerine düştü ancak onları bulamadı.O şahıs daha sonra polisi aradı.Başıma gelenleri polise de anlattım.Olaydan sonra ifade verdim.Polis ile birlikte olayın gerçekleştiği yerlere gittim.Ancak şuana kadar kimse bulunmadı. Olaydan birkaç gün sonra saldırıya uğradığım yere çok yakın olan bir inşaata çalınan bilgisayar çantam bulundu. İçerisindeki evraklarım, cep telefonum ve bilgisayarım olduğu gibi duruyordu. Ama eşyalar umurumda dahi değil, ben bana saldıran iki kişinin bulunmasını istiyorum.”

GÜNDÜZLERİ SOKAĞA ÇIKMAYA KORKAR OLDU

“Yıllarca Belçika’da yaşadım. Buraya gelmeden önce de Türkiye’de yaşıyordum.Üç yıl önce Kuzey Kıbrıs’a okumaya geldim.Kıbrıs’ta başıma böyle bir şey geleceğini tahmin bile etmiyordum. Belçika’da veya Türkiye’de olsa anlarım.Kıbrıs gibi bir yerde böyle bir olay yaşamam beni şoka soktu.Burada böyle şeyler yaşanmadığı için yürüyerek eve gitmeye kalkıştım.Şimdi ise gündüz vakti bile tek başıma sokağa çıkmaya korkuyorum. Gece yarısı yalnız başına yürüyen bir bayana bunu yapan iki caninin bulunmasını istiyorum

Star Kıbrıs

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.