1. HABERLER

  2. DÜNYA

  3. Otomobilde cinsel ilişkiye girerken...
Otomobilde cinsel ilişkiye girerken...

Otomobilde cinsel ilişkiye girerken...

Otomobilde cinsel ilişkiye girerken...

A+A-

ABD’nin Kentucky eyaletinde bir çift, otomobilde sevişirken karbon monoksit zehirlenmesi sonucu hayatını kaybetti.

Polis tutanağına göre; David Long (31) ve Violet Illes (24), yaklaşık 90 dakika otomobilin içinde kaldı ve hava soğuk olduğu için kontak kapamadı. Paslı egzoz borusundan sızan öldürücü karbon monoksit gazı aracın içine dolunca da çift zehirlenerek öldü.

The Mirror’ın haberine göre; David Long’un kardeşi, çifti sabah 06:40’da otomobilin içerisinde baygın vaziyette buldu. WCPO televizyonuna konuşan Long, “Ağabeyimi dışarı çıkarıp kalp masajı yaptım. Telefonda doktorlar tarif ediyordu” dedi.

Long ve iki küçük çocuğu olduğu öğrenilen Illes’in uyuşturucu ya da alkol alıp almadıkları toksikoloji raporu sonucu belli olacak.

Öte yandan, trajik olay sonucu hayatını kaybeden çiftin aileleri, cenaze masrafları için yardım kampanyası başlatı.

Bu haber toplam 1370 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.