1. HABERLER

  2. KIBRIS

  3. SEYİRCİDEN ÖZÜR DİLEDİ, İŞİNE SON VERDİ!
SEYİRCİDEN ÖZÜR DİLEDİ, İŞİNE SON VERDİ!

SEYİRCİDEN ÖZÜR DİLEDİ, İŞİNE SON VERDİ!

Nazmi Pınar ile Kanal T'nin yolları ayrıldı..

A+A-

Kanal T Yönetim Kurulu Başkanı Sibel Tatar, 21 Nisan tarihinde kanalda yayınlanan “Ada  Sabahı” adlı programda yaşanan olaydan ve bu olayın ileri boyutlara taşınarak Türkiye Medyası’nda Kıbrıs Türk medyasını “aşağılayacak” şekilde yer bulmasından “büyük” rahatsızlık duyduklarını belirterek,  “İstem ve irademiz dışında gelişen olaylar nedeniyle hem Kanal T izleyicilerinden hem de hiç hak etmedikleri bir yargı ile karşı karşıya bırakılan Kıbrıs Türk Medyası yöneticisi ve emekçilerden özür dileriz” dedi.

Sibel Tatar bugün yaptığı yazılı açıklamada, 21 Nisan’da Kanal T’de yayınlanan “Ada Sabahı” adlı programda yaşanan tartışma ortamının yarattığı sonuçlara ilişkin bir açıklama yapmalarının kaçınılmaz hale geldiğini belirtti. Tatar açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“21.04.2014 tarihinde, kanalımızda yayınlanan ‘Ada Sabahı’ programında, programcı Nazmi Pınar ve yönetmen Mehmet Sezgin arasında, izleyici önünde yaşanan tartışma ortamının yarattığı sonuçlara ilişkin bir açıklama yapmamız zaruri hale gelmiştir.

İş etiği açısından, iç bünyede çözülmesi gereken bir sorunun, ileri  boyutlara taşınarak Türkiye    Medyası’nda; Kıbrıs Türk Medyası’nı aşağılayacak şekilde yer bulmasından büyük rahatsızlık  duyuyoruz.

Bu süreçte; basın açıklamalarında, ekranda, v.s.’de  ‘Ada Sabahı’ programcısının sıklıkla kullandığı ‘Maalesef  KKTC'de geri  kalmış televizyonculuğun bir  örneği olan bu durum ...’ ve ‘Kıbrıs Türk  Medyası’nın geldiği durum ortadadır’ gibi ifadeler, sadece 18. yılına girmiş olan KKTC’nin ilk özel  televizyon kanalı olan kanalımızı değil, KKTC’de zor koşullarda özveri ile çalışan tüm kanalları hiç  hak etmedikleri bir yargılama ile karşı karşıya bırakmıştır.

‘Ada Sabahı’ programı görüntüsünü ve basın açıklamalarını Kanal  T yönetimine danışmadan ve/ veya haber vermeden dağıtan ve/veya dağıttıran programcıdan, hem  izleyicilerden hem de Kıbrıs Türk Medyası’ndan özür dilemesini talep etmemize rağmen, bu talebin yerine gelmemiş olması, bu  açıklamamızı yapmamızın diğer önemli bir nedenini  teşkil etmektedir.

Bu vesile ile, ‘iç bünyede yaşanılan sıkıntı ile ilgili Kanal T yönetimine defalarca bilgi verildiği ve  gereğinin yapılmadığı’ bilgisinin  gerçeği yansıtmadığını, yönetmenden bahsederken yönetmeni ayrı  tutup,  ‘sabah 4’te işe geldiğim ekibim’ dediği ekibin de Kanal T çalışanları olduğunu kamuoyunun bilgisine getirir; istem ve irademiz dışında gelişen olaylar nedeniyle hem Kanal T izleyicilerinden hem de hiç hak etmedikleri bir yargı ile karşı karşıya bırakılan Kıbrıs Türk Medyası yöneticisi ve emekçilerden özür dileriz.”

 

Bu haber toplam 1922 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum